Tuvumā nav bankomātu?
Tuvumā nav bankomātu?
Palielini savus ienākumus ar bankomātu
Palielini savus ienākumus ar bankomātu
Uzstādiet bankomātu jūsu uzņēmuma telpās
Uzstādiet bankomātu jūsu uzņēmuma telpās

Klients

Mūsu bankomāti ir pieejami visā pasaulē, nodrošinot ikvienam drošu piekļuvi skaidrai naudai. Mēs vēlamies nodrošināt maksājumu izvēli un būt klāt, kad skaidra nauda ir vienīgā iespēja.

Mūsu mērķis ir atvieglot Euronet EFT bankomāta lietošanas pieredzi, taču jums var rasties jautājumi. Zemāk atradīsiet dažus no visbiežāk uzdotajiem jautājumiem, kā arī padomus par to, kā bankomātā palikt drošībā, un dažus noderīgus emuārus.

Ja rodas problēmas ar kādu no mūsu bankomātiem, noklikšķiniet uz zemāk redzamās pogas, lai sazinātos ar mūsu klientu apkalpošanas komandu.

Biežāk uzdotie jautājumi

Apskatiet dažus no mūsu bieži uzdotajiem jautājumiem

Kāda veida kartes pieņem Euronet bankomāts?

Euronet pieņem šādu zīmolu kartes: visas VISA kartes, tostarp VPay, PLUS, Electron, visas MasterCard zīmola kartes, tostarp Maestro un Cirrus, JCB, CUP / UPI (China Union Pay), ServiRed un AMEX.

Kāds ir maksimālais skaidras naudas izņemšanas limits dienā?

Naudas summu izņemšanas dienas limitu vai ikdienas darījumu skaitu bankomātos un pārdošanas punktos nosaka katra banka, nevis Euronet. Tas var atšķirties atkarībā no kartes izcelsmes un veida. Jūsu kartes nodrošinātājs varēs par to sniegt sīkāku informāciju.

Kas ir atbildīgs, ja bankomāts nedarbojas?

Euronet. Ja rodas problēmas ar bankomātu, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar Euronet klientu apkalpošanas komandu, un tā veiks nepieciešamās darbības, lai pēc iespējas ātrāk salabotu bankomātu. Euronet klientu apkalpošanas numurs ir xxxx

Skaidrā nauda netika izsniegta, bet ir noņemta no mana konta. Kā es varu atgūt savu naudu?

Lūdzu, sazinieties ar Euronet klientu apkalpošanas komandu un savu banku, lai paziņotu par šo incidentu. Šīs abas organizācijas sadarbosies, lai atrisinātu šo problēmu. Euronet klientu apkalpošanas numurs ir xxxx

Mana karte tika notverta. Es vēlos to saņemt atpakaļ... vai jūs varat to atdot?

Ja karte tiek uztverta, tas parasti notiek pēc izdevējbankas pieprasījuma vai kartes turētāja kļūdas dēļ (piemēram, kartes turētājs nav paņēmis savu karti noteiktajā laikā, un karte tika uztverta drošības apsvērumu dēļ). Diemžēl Euronet EFT nevar atdot kartes īpašniekam noķertās kartes, jo mums ir saistoši kartes izdevēja un kartes shēmas noteikumi, kas nosaka kartes noķeršanas/iznīcināšanas procedūras. Lūdzu, nekavējoties sazinieties ar Euronet EFT klientu apkalpošanas dienestu, kā arī ar savu banku, lai saņemtu papildu norādījumus.

Biežāk uzdotie ja

Ar šiem noderīgajiem padomiem nodrošiniet drošību jebkurā bankomātā

Pārbaudiet bankomātu

Pirms bankomāta lietošanas vienmēr pārbaudiet, vai uz iekārtas nav kādi neparasti priekšmeti vai bojājumi (piemēram, vai kaut kas nav novietots uz karšu lasītāja)! Ja uz bankomāta redzat kaut ko neparastu vai displejā redzams ir kļūdas ziņojums, nelietojiet bankomātu.

Ievērojiet piesardzību, atrodoties pie bankomāta

Stāviet pie bankomāta tā, lai neviens neredzētu jūsu PIN kodu un izņemtās naudas daudzumu. Ievadot PIN kodu, mēs iesakām aizsegt PIN tastatūru ar rokām un pirms skaidrās naudas un kartes izņemšanas paskatīties, vai kāds nestāv jums tieši aiz muguras.

Nekad

Nekad nesniedziet svešiniekiem nekādu informāciju, it īpaši par karti, bankas kontu vai PIN, pat tad, ja viņi apgalvo, ka ir saistīti ar banku. Vienmēr tieši sazinieties ar savu banku vai Euronet!

Sazinieties ar mums

Meklēt