Biežāk uzdotie jautājumi
Kāda veida kartes pieņem Euronet bankomāts?
Kāds ir maksimālais skaidras naudas izņemšanas limits dienā?
Naudas summu izņemšanas dienas limitu vai ikdienas darījumu skaitu bankomātos un pārdošanas punktos nosaka katra banka, nevis Euronet. Tas var atšķirties atkarībā no kartes izcelsmes un veida. Jūsu kartes nodrošinātājs varēs par to sniegt sīkāku informāciju.
Kas ir atbildīgs, ja bankomāts nedarbojas?
Euronet. Ja rodas problēmas ar bankomātu, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar Euronet klientu apkalpošanas komandu, un tā veiks nepieciešamās darbības, lai pēc iespējas ātrāk salabotu bankomātu. Euronet klientu apkalpošanas numurs ir xxxx
Skaidrā nauda netika izsniegta, bet ir noņemta no mana konta. Kā es varu atgūt savu naudu?
Lūdzu, sazinieties ar Euronet klientu apkalpošanas komandu un savu banku, lai paziņotu par šo incidentu. Šīs abas organizācijas sadarbosies, lai atrisinātu šo problēmu. Euronet klientu apkalpošanas numurs ir xxxx
Mana karte tika notverta. Es vēlos to saņemt atpakaļ... vai jūs varat to atdot?
Ja karte tiek uztverta, tas parasti notiek pēc izdevējbankas pieprasījuma vai kartes turētāja kļūdas dēļ (piemēram, kartes turētājs nav paņēmis savu karti noteiktajā laikā, un karte tika uztverta drošības apsvērumu dēļ). Diemžēl Euronet EFT nevar atdot kartes īpašniekam noķertās kartes, jo mums ir saistoši kartes izdevēja un kartes shēmas noteikumi, kas nosaka kartes noķeršanas/iznīcināšanas procedūras. Lūdzu, nekavējoties sazinieties ar Euronet EFT klientu apkalpošanas dienestu, kā arī ar savu banku, lai saņemtu papildu norādījumus.